top of page

Strateeg – Eindhoven

  • Foto van schrijver: Sonja
    Sonja
  • 25 apr
  • 2 minuten om te lezen

Bijgewerkt op: 2 dagen geleden


Bij dit bureau creëren ze impactvolle 360° activatiecampagnes die een blijvende indruk achterlaten bij het publiek. Zij bouwen, ontwikkelen, verbinden, versterken en optimaliseren merken door ze te injecteren met maximale energie.


 

Waarom zij doen wat zij doen? Zij ontgrendelen het volledige potentieel van merken en mensen om de beste versie van zichzelf te worden.

Hoe ze het doen? Ze zetten intrinsiek gemotiveerde specialisten in hun kracht via heldere en slimme processen.

Wat ze doen? Zij zijn een creative 360° powerhouse dat maximale energie creëert en levert aan merken. Wie zoeken wij?

Heb je meerdere jaren ervaring met het bouwen van merken in verschillende B2B en B2C sectoren? Is de werkwijze van een creatief bureau niet nieuw voor je? En ben je bekend met (merk)strategische modellen, frameworks en theorieën? Dan zou je zomaar een match kunnen zijn!


Wat ga jij doen?

Als strateeg bij dit bureau ben je inhoudelijk de verbinder tussen het merk en creatief werk. In deze rol ben je inhoudelijk eindverantwoordelijk en bewaak je de voortgang van projecten in o.a. reviews, presentaties en doorvertalingen. Je praat met klanten over de essentie van het merk, de wensen van de doelgroep en de nuances binnen cultuur. Je doet dit door de juiste vragen te stellen en ontbrekende informatie boven water te krijgen. Alleen zo kom je snel tot de kern van het grote geheel.

Hieruit vorm je inzichten om te komen tot de juiste strategie als oplossing voor de uitdagingen van de klant. Aan de hand van deze strategie zet je het creatieve team aan de slag, beoordeel je creatieve concepten en bewaak je de aansluiting van bedachte concepten aan deze strategie. Jouw inzichten werken als aanjager en stroomversneller voor het creatieve concepting team. Je weet hoe je dit team moet briefen en geeft hierbij duidelijke kaders. Zonder goede briefing, geen goed werk.

Last but not least, je weet als geen ander hoe verschillende on- en offline media kanalen bijdragen aan het bouwen van een sterk merk. Daarom is ervaring in liefst meerdere van de volgende strategische disciplines nodig om deze functie goed uit te kunnen voeren:

  • Campagnestrategie

  • Merkstrategie

  • Mediastrategie

  • Creatieve strategie

  • Contentstrategie

  • Influencer- en social strategie


Hier krijg jij energie van!

Complexe problemen simpel maken

Het voortouw nemen op strategie en inhoud

Je vraagt net zo lang door tot je echt alle informatie hebt

Klanten adviseren en overtuigen

 

“We supercharge brands”

Bij dit bureau zijn ze expert in:

  • Brand | Building brands with razor sharp strategy and intelligent design

  • Creative | Crafting campaigns with a creative heartbeat

  • Experience | Connecting people with brands through immerse experiences

  • Media & advertising | Turning creative concepts into compelling and conversion-driving ads

  • Social | Elevating brands through the speed of social

  • Content | Creating and adapting content that influences minds and stops thumbs


Wat hebben zij te bieden?

Energie en de nodige humor. Hun boog staat vaak gespannen maar gelachen wordt er. En veel. Hier ga je ook heel blij van worden;

  • Minimaal 32 uur per week werkplezier

  • Onbeperkt vakantiedagen

  • Flexibele werktijden

  • En nog veel meer!

Bij een uitdagende baan hoort een goed salaris. We bespreken na jouw sollicitatie direct de verwachte salarisschaal. Heldere verwachtingen voor beide.


Locatie

Eindhoven (& hybride werken)


Contactpersoon

Bel Monique voor meer informatie 06-43020410 Of mail direct je CV naar monique@postenkornet.nl

 
 
 

Kommentare


bottom of page