top of page
  • Sonja

Senior Account Manager - Amsterdam


Dit bureau is een Salesforce Marketingbureau dat organisaties helpt groeien door waardevolle en betekenisvolle relaties op te bouwen gedurende het gehele klanttraject door middel van gepersonaliseerde, creatieve, data-gedreven marketing. Als specialist in Marketing Cloud varieert hun portfolio van commerciële tot non-profit klanten, waardoor zowel hun klanten als hun oplossingen divers, creatief en impactvol zijn. Ze werken altijd nauw samen met hun partners, nemen initiatief en omarmen verandering en innovatie. Hoe complex de uitdaging ook is, ze vinden altijd een manier om deze aan te gaan. Het team van Marketing Cloud Specialisten zetten hun expertise in specifieke gebieden van Marketing Cloud in om innovatieve en effectieve resultaten te leveren met Marketing Cloud. Zij helpen organisaties het maximale uit hun Marketing Cloud te halen en hun klanten en prospects te bereiken met impactvolle marketing.

Wie zoeken wij?

De schakel tussen de klanten en het bureau. Jij bent het gezicht van dit bureau en denkt mee met de klant over het realiseren van de verschillende klantdoelstellingen. Per klant werk je proactief een langetermijnstrategie uit die gericht is op het ontwikkelen, uitbouwen en onderhouden van de relatie. Hierbij werk je nauw samen met de projectmanagers en Salesforce Marketing Cloud Consultants. Belangrijke KPI’s hierbij zijn klanttevredenheid, klant omzet en klantwinstgevendheid.


Kennis van Marketing Cloud is essentieel binnen dit bureau. Om jouw kennis van Marketing Cloud te verhogen ga je actief aan de slag met Trailheads en Marketing Cloud trainingen. Het behalen van officiële Salesforce certificaten is onderdeel van de functie.


Belangrijke producten en diensten voor je klanten zijn: strategisch advies, customer journeys, campagnes, Marketing Cloud consultant(s) op locatie, Marketing Cloud producten & diensten en Marketing Cloud trainingen.


Wat ga je doen?

In de functie van Senior Account Manager bij dit bureau vallen onderstaande taken onder jouw verantwoordelijkheid:

  • Strategisch / periodiek overleg met bestaande klanten en op-/uitbouwen klantrelatie op managementniveau met als doel het verhogen van omzet en klanttevredenheid.

  • Het plannen, budgetteren & forecasten van de diensten op jouw klanten.

  • Het signaleren van nieuwe groeikansen binnen jouw accounts.

  • Je weet wat er leeft bij je klanten: je bent op de hoogte van ontwikkelingen in hun sector, adviseert hen, en speelt proactief in op kansen.

  • Het opstellen van een strategie, plan van aanpak voor een journey of campagne, inclusief de definitieve wensen en eventuele flow charts.

  • Het begeleiden van klantsessies.

  • Het invullen van een briefingsformulier, het opstellen en bespreken van een debrief voor projecten met de klant.

  • Je bent verantwoordelijk voor effectieve communicatie met de verschillende stakeholders intern & extern.

Wat neem je mee?

  • Je hebt een afgeronde HBO/WO opleiding.

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie.

  • Je hebt ervaring met accountmanagement, CRM en marketing automation.

  • Je bent goed in het onderhouden en uitbouwen van relaties op managementniveau. Je doet er alles aan om je klanten te kennen en blij te maken.

  • Daarmee ben je ook commercieel gedreven, kostenbewust, resultaatgericht.

  • Je bent een aanpakker met ondernemende geest, behoudt het overzicht, structureert en stelt prioriteiten.

  • Dan kan je niet anders dan dat je empathisch, communicatief sterk, analytisch, inovatief, sociaal en vrolijk bent. Met goede luistervaardigheden.

  • Gedegen kennis van het Salesforce ecosysteem ID een pré.

  • Gedegen kennis van fondsenwerving in verband met het aantal NGO-klanten is een pré.

Zij bieden

  • Jouw groei is hun groei – je krijgt de ruimte om je te ontwikkelen binnen o.a. je vakgebied middels trainingen en coaching.

  • Je komt terecht in een leuk team van ambitieuze en inspirerende professionals die houden van hun vak en die samenwerken om de coolste campagnes op te zetten met de meest indrukwekkende resultaten.

  • Vrijdagmiddag borrels, epische kantoor feesten, leuke uitjes en gebruik van de aan Amstel gelegen boot.

  • Een werkweek van 36 of 40 uur.

  • Een goed salaris en 25 vakantiedagen per jaar.

  • Een mooi kantoor in hartje Amsterdam, vlakbij het Amstelstation, dat je makkelijk kunt bereiken met je OV business kaart.

Locatie

Amsterdam


Contactpersoon

Bel Monique voor meer informatie 06-43020410 Of mail direct je CV naar monique@postenkornet.nl

39 weergaven

Comments


bottom of page