top of page

Projectmanager Awards - Amsterdam

  • Foto van schrijver: Sonja
    Sonja
  • 1 nov
  • 2 minuten om te lezen

ree

The Best Social Awards zijn dé prijzen voor alles wat het internet leuker, beter en creatiever maakt. Jaarlijks zetten ze de mooiste, grappigste en meest impactvolle social content in de spotlight, van merken, bureaus én creators. De show, de content, de jury, de buzz, alles draait om één ding: het vieren van de crème de la content.

Achter de Awards staat SuperRebel.Agency, het bureau dat ook The Best Social Media en The Best Social Awards mogelijk maakt. Een plek waar creativiteit, social en productie elkaar raken.

Wie zoeken wij?

We zoeken een Projectmanager Awards die de jaarlijkse Award-show (in maart) van A tot Z helpt organiseren én mee bouwt aan alle content en campagnes daaromheen.

Je bent het organisatorische hart van de Awards. Vanaf de zomer start je met het voorbereiden van de volgende editie: planning, partners, content, jurytraject, locaties, alles.

Je schakelt met collega’s van social, productie, sales en redactie en zorgt dat alles klopt, van de eerste teaser tot de laatste trofee.

Omdat de piek van het Awards-seizoen maar een deel van het jaar is, combineer je deze rol met bredere projectmanagementtaken binnen de social-tak van SuperRebel (zoals in de PM/AM-rol). Zo blijf je het hele jaar betrokken bij toffe projecten, campagnes en klanten.


Wat ga je doen?

Awards-seizoen (circa juni–maart):

  • Je plant en coördineert de hele productie van The Best Social Awards.

  • Je zorgt dat deadlines, draaiboeken en deliverables kloppen.

  • Je werkt mee aan de contentproductie rondom de Awards (social posts, video’s, teasers, etc.).

  • Je regelt praktische zaken voor de juryavond en de show zelf.

  • Je onderhoudt contact met partners, sponsors en bureaus.

  • Je denkt mee over nieuwe eventformats of verbeteringen voor volgende edities.

 

Buiten het Awards-seizoen:

  • Je werkt als project/accountmanager social aan always on content & campagnes voor klanten.

  • Je bewaakt planningen, maakt offertes en houdt contact met klanten en collega’s.

  • Je helpt mee aan rapportages en evaluaties (samen met het team).


Wat neem je mee?

Must-haves:

  • Ervaring met projectmanagement van digitale en/of social content.

  • Je bent organisatorisch sterk en houdt overzicht, ook als er veel tegelijk speelt.

  • Je vindt het leuk om te schakelen tussen social, productie en events.

  • Je communiceert helder en makkelijk, zowel met collega’s als klanten.

  • Je hebt gevoel voor creativiteit en snapt wat werkt op social.

 

Pre’s:

  • Ervaring in het organiseren van evenementen.

  • Kennis van creators, influencers en online communities.

  • Affiniteit met shows, evenementen of (digital) entertainment.


Zij bieden

Een veelzijdige rol waarin je het beste van twee werelden combineert: de creatieve energie van social campagnes én de dynamiek van een groot jaarlijks event. Je werkt in een team dat barst van de ideeën en lef heeft om dingen nét even anders te doen.

 

Kortom: ben jij een regelaar die energie krijgt van content, events en creatieve mensen? Dan is dit jouw kans om van The Best Social Awards elk jaar weer een feest te maken:  on én offline.


Locatie

Amsterdam


Contactpersoon

Bel Sonja voor meer informatie 06-55365499. Of mail direct je CV naar sonja@postenkornet.nl

 
 
 

Opmerkingen


bottom of page