top of page
  • Sonja

(sr.) Account Manager - Utrecht

Bijgewerkt op: 19 okt. 2023

INGEVULD !!

Wat dit bureau het allerleukst vindt? Hun creativiteit inzetten om zoveel mogelijk mensen op de wereld ‘goed’ te laten doen! En hoe meer mensen je in actie wilt laten komen, hoe simpeler je het voor ze moet maken. Daarom bedenken zij simpele oplossingen voor merken, waar mensen blij van worden en de aarde beter. Alles op basis van gedragswetenschappelijke inzichten. Zo creëren ze samen zoveel mogelijk sociale, ecologische of economische impact!

Bij dit bureau vind je onderzoekers, strategen en creatieven die stuk voor stuk de wereld beter willen maken met creatieve, simpele oplossingen. Van hen mag je wat verwachten. Van marktonderzoek en positioneringtrajecten tot propositie- en campagneontwikkeling in alle vormen en maten die je kunt verzinnen. En de impact van dat alles maken ze meetbaar.


Het bureau is er voor alle merken die een positieve impact willen maken op onze wereld. Nationaal of internationaal, innovators of achterblijvers. Zij zijn er om merken te laten groeien door purpose en profit hand in hand te laten gaan. En ze gaan als een raket. Want iedereen is er over uit; betekenisvolle merken hebben de toekomst. Ze hebben een groot team van ervaren gedragsexperts, strategen, creatieven, digital natives, contentspecialisten, designers en producers met één missie: speed up the good brands. Ze helpen je op drie gebieden: Brand say, Brand do & Brand new.


Wie zoeken wij?

Een (sr.) Account manager die hands-on is. Waarom? Omdat ze groeien… en steeds meer merken die de transitie naar een betere wereld willen maken, weten dit bureau te vinden. En ook met hun bestaande klanten als FBTO, Unilever, De Goudse, TNO, Alpro, bol.com, LeasePlan Bank en ga zo maar door werken ze hard aan een mooiere, groenere en betere planeet.


Wat ga je doen?

Bij dit bureau ben je allround. Je werkt nauw samen met creatie en vindt dat net zo fijn als inhoudelijk bezig zijn met je klanten. Dus of je nu strategisch/creatief meedenkt in concepten en strak kan reviewen met hen of inhoudelijk met klanten samen de gedrevenheid hebt de wereld door creativiteit beter te maken, je voelt het als jouw verantwoording. Met veel liefde en passie. Ook zien ze graag dat je het traffic onderdeel op kunt pakken en ervoor kan zorgen dat zowel Creatie als Studio efficiënt ingepland staat. Je behoudt het overzicht over alles wat er loopt & weet hier ook sturing aan te geven zodat hier een natuurlijke rust in ontstaat.


Je steekt je handen graag uit de mouwen en pakt ook wel de producties op samen met het team; je kan dus ook goed op proces zitten. Je bent gewoon van alle markten thuis. Je schrikt niet van termen als KPI’s, media-/middeleninzet, 360-graden campagnes en goed getargete social posts. Je kunt makkelijk schakelen met productiemaatschappijen, plant radio-opnames in en kan financieel slim meedenken om samen met klant tot de meest efficiënte oplossing te komen.

Qua finance hou je alles goed op orde, kan je je klant altijd helder meenemen door de opbouw en weet je ook scherp waar je staat in het proces. Met andere woorden je ademt je project niet alleen in de begeleiding maar ook in de back office.


Bij hen staat de doelgroep en gedrag centraal. Vanuit gedragswetenschappelijke inzichten creëren ze strategieën, concepten en oplossingen. Ze geloven in de kracht van samenwerken, met klanten maar ook met andere bedrijven die voor een duurzame toekomst gaan.


Jij zet graag je handtekening onder deze purpose gedreven opdrachten. Hier sla jij op aan. Met jouw meegebrachte senioriteit krijg je dan ook veel vrijheid en pak je je verantwoordelijkheid.


Wat vragen we aan jou?

  • Je hebt ongeveer 5 tot 8 jaar ervaring in een soortgelijke rol aan bureauzijde

  • Je hebt middelen brede ervaring

  • Je bent allround

  • Je bent scherp op inhoud

  • Je bewaart rust naar creatie

  • Je bent een ster in planning/traffic en zorgt hier voor rust in het team

  • Je ademt finance en je bent in control

  • Je durft kritisch te zijn (op inhoud)

  • Je bent een teamplayer maar bent vooral wie je bent

Wat hebben zij te bieden?

  • Ze zijn snel en flexibel zonder in te boeten op kwaliteit

  • Ze hebben het B Corp-certificaat binnen! Dat vinden ze belangrijk, want zij geloven heilig in ‘Practise what you preach.’

Wat ze jou bieden is vooral

  • een leuke en uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid én vrijheid

  • een 32-urige werkweek, je werkt gewoon niet op vrijdag!

  • the usual suspect: pensioen, telefoonvergoeding, reiskosten

  • en – ook niet onbelangrijk – een marktconform salaris

  • en dat allemaal bij een toffe club waar enorm veel plezier gemaakt wordt.

Locatie

Utrecht


Contactpersoon

Bel Sonja voor meer informatie 06-55365499 Of mail direct je CV naar sonja@postenkornet.nl

426 weergaven
bottom of page