• Sonja

Merk- en communicatiestrateeg – Amsterdam

Bijgewerkt op: 2 dagen geleden

INGEVULD !!!

De kortste weg naar resultaat. Creatie en strategie gaan hand in hand. Tijdens het lullen poetsen ze door. En andersom. Al 25 jaar creatief en effectief in gedragsverandering. Dit bureau verrijkt vanaf de eerste briefing het strategisch proces met onderscheidende ideeën. Mensen zeggen wat ze denken maar doen wat ze voelen. Bij dit bureau zijn campagnes gebaseerd op de meest actuele kennis over gedragsverandering. Wie zoeken wij?

Bij dit bureau dragen ze eraan bij dat merken niet alleen een economisch belang dienen, maar ook maatschappelijke impact hebben. Het team werkt er - samen met de gedragswetenschappers en -consultants– iedere dag aan om hun doelgroepen aan te zetten tot gedrag wat duurzaam bijdraagt aan een betere, gezondere, leukere en mooiere maatschappij.

Dat kunnen ze alleen met gedreven en talentvolle mensen en daarom zoeken ze een getalenteerde strateeg/strategy director die hier een bijdrage aan wil leveren. Wat ga jij doen?

We zoeken een strateeg met ervaring, die hun opdrachtgevers zelfstandig kan adviseren op het gebied van merk-, communicatie en campagnestrategie. Het liefst heb je al behoorlijk wat ervaring (een jaar of 8 tot 10), in ieder geval zoveel dat je opdrachtgevers kan overtuigen en inspireren. En het liefst ben je ook nog een ‘digital native’. En: met een overvloed aan talent kan je een tekort aan ervaring natuurlijk ook compenseren. Kortom: we zoeken iemand die meteen een bijdrage kan leveren aan de uitdagingen waar hun opdrachtgevers nu voor staan.

Als je ook geïnteresseerd bent in gedragsverandering is dat zeker een pré, maar zoals gezegd gaat het vooral om ervaring in merk- en communicatiestrategie om daarmee de brug te slaan tussen beide expertises. Om het merk een bijdrage te laten leveren aan gedrag. En andersom.

En uiteraard – hoe kan het anders in ons vak - werk je graag samen met opdrachtgevers en met je account en creatieve collega’s om daarmee tot relevante en inspirerende inzichten te komen en op basis daarvan impactvolle en effectieve merken en campagnes te ontwikkelen. Wat neem jij samengevat mee?

  • Ervaring als strateeg in marktonderzoek, merkpositionering, geïntegreerde communicatie, omnichannel campagnes en liefst ook in digitale marketing en social media

  • Sterke analytische vaardigheden en je kan marktonderzoek, merktrackers en Google Analytics-rapportages interpreteren. Om dat vervolgens te verwerken in (merk-, communicatie- en middelen-)strategieën, debriefings en briefings aan creatie

  • Je kan jezelf en je strategieën op een inspirerende manier presenteren aan opdrachtgevers en collega’s en weet hun vertrouwen te winnen

  • Je durft en wil graag intensief samenwerken met opdrachtgevers, account en creatieve teams

  • En btw: Het maakt hen niets uit waar je geboren bent, waar je in gelooft en van wie je houdt. Als je maar een passie voor ons vak hebt.

Wat hebben zij te bieden?

Een enthousiast en zeer gezellig team. Dat voor elkaar door het vuur gaat.

Goede arbeidsvoorwaarden en nog veel belangrijker: een heel gezond werkklimaat: ze dwepen niet met overwerk, maar verwachten dat je tijdens jouw werktijd alles geeft. En dat je samen met je collega’s ervoor zorgt dat het werk op tijd is gedaan.


Locatie

Amsterdam


Contactpersoon

Bel Monique voor meer informatie 06-43020410 Of mail direct je CV naar monique@postenkornet.nl

67 weergaven