top of page
  • Sonja

Medior Scrum Master / Lead Product Experience, Utrecht-Zaltbommel-thuiswerkplek


Bouw jij mee aan hun Customer Experience in deze uitdagende rol vol met vrijheid en mogelijkheden? Dit bedrijf is dé specialist in sanitair, verwarming, installatie, lucht & ventilatie en elektra. Hier werken ze met meer dan 750 collega's elke dag hard voor. Met een eigen expeditie, centraal magazijn en hoofdkantoor in Zaltbommel en 61 vestigingen in Nederland leveren zij een assortiment van meer dan 150.000 artikelen aan o.a. installateurs, loodgietersbedrijven, detaillisten en bouwmarkten. Zij streven ernaar de logistieke processen van de klant zo te faciliteren, dat de klant daarmee voordeel behaalt. Als groothandel en tevens integraal logistiek dienstverlener, met logistiek en transport in eigen beheer, zijn hun logistieke processen zo flexibel ingericht dat er voor iedere situatie een oplossing is. Hun brede assortiment is zorgvuldig geselecteerd. Met merken die voor stijl, gemak en betrouwbaarheid staan. En een aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding bieden.

Wat ga je doen?

Ze groeien, professionaliseren en digitaliseren op alle vlakken. Richting installateurs, met hun eigen product-merk en een steeds betere service richting consumenten. Hun digitale transitie is een belangrijk onderdeel van de totale verandering en tot in het management verankerd en actief gesteund. Hun organisatie zijn ze aan het opbouwen rond ondernemende teams die met een Best-of-Breed/Composable architectuur zelf apps en tools kunnen kiezen om hun doelen te behalen. Het team Product Experience is onderdeel van de afdeling Customer Experience (CX), en bestaat uit 3 mensen die dagelijks het SAP PIM systeem doorontwikkelen, integraties maken en Bynder configureren zodat de Product Data verbetert. Doel is om de product experience op hun webshop en logistieke systemen te verbeteren, zodat hun klanten alle informatie over een product makkelijk en snel kunnen vinden, en zo het juiste product kunnen kiezen. Als Scrum Master/Team Lead leidt je het team en werk je dagelijks mee in het team. Je werkt veel samen met je eCommerce-collega’s die ook onderdeel zijn van de afdeling CX. Ben jij Scrum Master en toe aan een volgende stap waar je leiding kan geven en écht impact kan maken? Lees vooral door:


Jou skill set

  • Je bent gewend te werken in een Agile/Scrum-omgeving als Scrum Master en weet ook wanneer je slim afwijkt van de methoden als dat handiger is.

  • Je hebt een visie op Agile werken, en kan deze verder implementeren bij je team.

  • Je vindt het niet erg om ook de inhoud in te gaan en zo met je mensen de beste oplossing te vinden. Denk hierbij aan nieuwe PIM software-selectie, API’s en data structuur.

  • Je durft besluiten te nemen en bent niet bang om een fout te maken. Met deze combi zorg je voor snelheid.

  • Je vindt het leuk om internationaal te werken met collega’s van onze moedermaatschappij in Bremen, zusterondernemingen door Europa en mogelijke externe collega’s in Europa of Nepal.

  • Je wil de juiste sfeer en workflow creëren voor je collega’s en bent in staat om dit tot de puntjes te realiseren. Van een mooi, georganiseerd Scrum-board in Jira, een leuk Slackje tot een efficiënte standup. Én natuurlijk een major release vieren met een team uitje.

  • Je bent een echte teamplayer die mensen kan motiveren, maar ook durft te challengen.

  • Je bent proactief en zelfstandig, door ervaring weet jij wat er moet gebeuren en is geen uitdaging te gek.

Wij vragen

  • 3+ jaar ervaring als Scrum Master voor online applicaties, dat kan aan bureau- of klantzijde zijn. Veel van onze mensen komen van bureau-kant.

  • Positive, actieve vibe. Yes is your favourite word! Jouw enthousiasme is aanstekelijk.

  • Pro-actief, zelfstarter en oplossingsgericht (standaard vraag, maar geen standaard eigenschap)

  • Je houdt van een team dat soepeltjes samenwerkt en de way of working continu optimaliseert. Je haalt overal inspiratie vandaan om een nóg efficiëntere werkplek te maken voor jou en je collega’s.

  • You loooove je collega’s, en met jouw positieve power is het voor iedereen een feestje om weer naar kantoor te gaan.

  • Je bent net zo gedreven als de rest en durft te ondernemen

Zij bieden

  • Marktconform salaris en een jaarcontract, met aansluitend een vast contract als we allebei blij zijn met onze samenwerking.

  • Veel ruimte voor initiatief, groei, vrijheid en verantwoordelijkheid.

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels, hun User Stories zijn voornamelijk in het Engels ivm buitenlandse collega’s.

  • Macbook, iPhone, en grote monitors als je dat prettig vindt werken.

  • Bij fulltime dienstverband ook ADV-dagen totaal 37 vakantiedagen.

  • Goed pensioen: zij betalen 2/3e van de premie.

  • Aanstelling voor 32-40 uur.

  • Flexibele werktijden en werkplekken. Werk thuis en bijvoorbeeld op een van de lokale vestigingen door het land.

  • Doorgroeien! Mocht je deze uitdaging onder de knie hebben dan zijn er veel doorgroei-mogelijkheden. Ze zijn ambitieus in beweging.

  • Ze zijn financieel gezond: handig om te weten in onzekere tijden.

  • Groeiende en gezellige afdeling Customer Experience

Locatie

hub nabij Utrecht CS of hoofdkantoor Zaltbommel


Contactpersoon

Bel Monique voor meer informatie +31(0)6-430 20 410 Of mail direct jouw CV naar monique@postenkornet.nl

149 weergaven
bottom of page