• Sonja

Medior Consultant - Bunnik

NIEUW!!!

In de wijde wereld van PR, marketing en communicatie staat dit bureau sinds 1994 sterk. Als onderdeel van de groep zetten zij zich met plezier in om hun klanten het nummer 1-merk in hun branche te maken. Dit doen ze samen met hun zusterbedrijven. Zij zijn er voor de mediarelaties, campagnes, contentmarketing, bedrijfscommunicatie, reputatiewerkzaamheden en alles daar omheen. Met z’n allen vormen ze een team van zo’n 60 fanatieke PR-consultants, content creators en marketingexperts, verspreid over Nederland en België.


Noem het mediarelaties, contentmarketing of stakeholder communicatie. Heb het over corporate communicatie, social-mediacampagnes of digital marketing. Welk label je het ook geeft: zij noemen het gewoon PR. De manier waarop ze hun vak uitoefenen verandert voortdurend – of het nu is voor Consumer & Brands, Business & Technology of Corporate & Crisis.

Hun doel blijft altijd hetzelfde: jouw verhaal verteld krijgen. En toevallig zijn ze nu precies daar heel goed in – communicatie zit tot diep in de genen. Ze vinden PR dan ook het allerleukste en interessantste vak ter wereld. Of het nu in Nederland, België of Luxemburg is; bij dit bureau – hét PR-bureau voor de Benelux – krijg je altijd één team speciaal samengesteld naar jouw wensen.


Wie zoeken wij?

PR is mensenwerk. Het zijn namelijk altijd mensen die je adviseren, en die creëren én uitvoeren. Wat iemand bij dit bureau kenmerkt? Een vakinhoudelijke passie en een ongebreideld enthousiasme. Bovenal vind je hier gewoon leuke mensen.


Wij zoeken een Medior Consultant die beschikt over aantoonbare digitale en creatieve vaardigheden, sterk is in planning en strategisch denken en bewezen heeft dat hij/zij klanten en klantenteams kunt beheren. Een Medior Consultant heeft doorgaans een loopbaan van drie tot vijf jaar in public relations achter de rug.


Wat ga je doen?

We hebben een uitgebreide lijst van taken en verantwoordelijkheden. De belangrijkste zijn:

  • Als Medior Consultant geef je de accountteams begeleiding en ideeën om klantenopdrachten te implementeren en te ontwikkelen. Je werkt met juniorteamleden om hen uit te dagen en hun vaardigheden te verbeteren.

  • Als Medior Consultant ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse follow-up van de klantenopdrachten. Je neemt de leiding om ervoor te zorgen dat de deliverables op tijd en binnen het budget worden geleverd. Je speelt een actieve rol in het financiële beheer van de klantenprojecten.

  • Een Medior Consultant werkt nauw samen met de Senior Consultant en de Director/MD voor de ontwikkeling van nieuwe opdrachten.

  • Je hebt inzicht in de basics van alle communicatie- en marketingdisciplines. Je hebt een grondig inzicht in de verschillen tussen diverse accounts en de vaardigheden die ervoor nodig zijn.

Wat vragen we aan jou?

  • Ervaring, je hebt eerder in de marketing en/of communicatie bureauwereld gewerkt.

  • Energie! Je hebt een open en flexibele werkhouding die passend is voor de cultuur van het bureau en stimuleert ook juniorteamleden hiertoe. Je straalt enthousiasme uit en motiveert de teams en klanten.

  • Je bent in staat om klanten advies te geven over de volledige marketingcommunicatiemix en betrekt specialisten waar nodig.

  • Je bent altijd bijzonder goed op de hoogte van de activiteiten van de klanten en nieuwe ontwikkelingen in de markt/sector.

  • Je hebt een uitstekende kennis opgebouwd van de rol die sociale media voor de communicatie spelen. Je weet hoe elk kanaal het best kan worden ingezet om de klant verder te helpen.

  • Een goed netwerk in media- en influencer relaties is prettig.

  • Goede redactionele vaardigheden.

  • Kwaliteitsnormen: je werk is steeds kwalitatief hoogstaand. Je hebt oog voor detail.

  • Goede presentatievaardigheden. Je hanteert een zelfverzekerde en overtuigende stijl die geloofwaardigheid uitstraalt.

  • Je weet relevante informatie te verkrijgen en gebruikt tools, internet, monitoring- en researchmogelijkheden.

Wat hebben zij te bieden?

Naast natuurlijk een marktconform salaris, krijg je standaard 28 vakantiedagen, zodat je genoeg tijd hebt om naast je werk te ontspannen. Hun kennis delen ze graag met hun klanten, maar ook met elkaar: tijdens de Academy-sessies leer je vanuit alle hoeken meer over PR, marketing en communicatie.

Op dit moment werken ze gedeeltelijk thuis en op kantoor. Ze kijken ernaar uit om weer meer tijd samen door te brengen zodra het kan en weer samen buiten werktijd leuke dingen te ondernemen. Thuis of op kantoor: werken bij dit bureau betekent dat je onderdeel wordt van een gezellige en hardwerkende groep collega’s die je voor altijd bijblijven.


Locatie

Bunnik


Contactpersoon

Bel Sonja voor meer informatie 06-55365499

Of mail direct je CV naar sonja@postenkornet.nl

123 keer bekeken