top of page
  • Sonja

Aantrekkelijk

"De schaarste op de arbeidsmarkt neemt toe." Dat zeiden we een half jaar geleden. Nu is het vraag & aanbod verhaal zelden in balans, maar het lijkt erop dat er straks weer voldoende keuze in het aanbod van kandidaten is. Maar is dat wel zo?

In de tijd dat medewerkers liever kiezen voor een organisatie die aansluit bij hun eigen identiteit, purpose, wensen en behoeften? In de tijd dat er grote verbazing is over hoe stil het is in Nederland binnen het marketing- en communicatievak naar aanleiding van de Black Lives Matter-protesten? Er gebeurt momenteel veel. Zijn en vinden we elkaar dan wel zo aantrekkelijk?


Alleen door het belangrijkste kapitaal – de mensen die bij en voor een organisatie werken – centraal te zetten kun je als bedrijf succesvol zijn. Laten we daar bij stilstaan en het voor alle partijen aantrekkelijk maken! Alleen samen brengen we dit vakgebied verder. Wij dragen daar graag ons steentje aan bij. Hoe kunnen we jou helpen?


364 weergaven
bottom of page