top of page
  • Monique

Digital Marketeer – tech scale-up in supply chain - Amersfoort

Bijgewerkt op: 11 mei 2021

INGEVULD!

Organisatie

Het gaat om een jonge en innovatieve scale-up, gevestigd in Amersfoort. Een groeiende organisatie met meer dan 60 medewerkers. Miljoenen mensen ervaren dagelijks de voordelen van hun platform. Het platform integreert namelijk real-time verkeersinformatie in de primaire bedrijfsprocessen van hun klanten. Zo helpen zij bedrijven als Albert Heijn, Jumbo en PostNL om hun logistieke processen te optimaliseren.


Wie zoeken wij?

Zie jij het zitten om hun marketing op digitaal niveau te verbeteren en vind je het leuk om marketingtools zoals Google Analytics en sociale media te gebruiken om marketingprocessen en conversieratio's te verbeteren? Dan zoeken we jou! (32-40 uur per week, Amersfoort).


Wat ga je doen?

Als Digital Marketeer ben je verantwoordelijk voor het opzetten en onderhouden van op persona gebaseerde marketingprogramma's voor lead nurturing. Een van de belangrijkste doelstellingen voor jou als Digital Marketeer is het ontwikkelen van een goede set-up van growth hacking-principes om een ​​solide stroom van inkomende MQL's te behouden die voor verdere ontwikkeling aan de SDR kunnen worden overgedragen. De skillset van de Digitale Marketeer bestaat uit het begrijpen van de principes van digitale videomarketing en expert zijn in SEO / SEM, content marketing, data en analyse. Het begrijpen en gebruiken van de nodige marketingtools zoals Google Analytics, Ads, Facebook en LinkedIn Business en remarketing principes zijn vereiste om je werk goed te doen. Daarnaast zijn design-based denken en plannen ook vaardigheden die wij graag zien. Het meten van marketingprestaties om de resultaten van campagnes (conversieratio's, website-optimalisatie) te interpreteren en te vertalen naar CPM en CPS, gebeurt in nauwe samenwerking met de Marketing Manager om de kwaliteit van de marketingprogramma's te verbeteren. De Digital Marketeer combineert analytisch denken met creatieve probleemoplossing om het marketingteam te helpen met het bedenken van innovatieve campagne-ideeën. Ben jij daarbij ook nieuwsgierig, vooruitstrevend, zakelijk gefocust, strategiegericht en geniet je van veelzijdigheid? Dan zal je je thuis voelen in de wereld van transport en logistiek waar digitale transformatie in volle gang is en waarin zij zich als bedrijf in hoog tempo ontwikkelen. De marketingafdeling is een relatief jonge afdeling bestaande uit een Marketing Manager, Content Marketeer en een Copywriter. Ze zijn snel aan het opschalen in Europa, wat hun bedrijf dynamisch maakt en verandering dagelijkse kost is.


Wat neem je samengevat mee?

· Ervaring in digitale videomarketing

· Expert in SEO / SEM, content marketing en data & analyse

· Ontwerpgericht denken en plannen

· Ervaring met Google Analytics, advertenties, sociale media

· Marketing meten en vertalen naar CPM en CPS

· Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling


Wat hebben wij te bieden?

· Een open, transparante en persoonlijke cultuur

· Inbreng van goede ideeën wordt zeer gewaardeerd

· Flexibele werktijden en veel vrijheid

· Gezamenlijke lunch, goede koffie, zit/sta bureaus

· Een persoonlijk opleidingsbudget

· Een uitstekend pensioenplan

· Een jaarlijks outdoor weekend en een wekelijks aanbod in buitensporten


Locatie

Amersfoort


Contactpersoon

Bel Monique voor meer informatie 06-43020410 Of mail direct je CV naar monique@postenkornet.nl

808 weergaven
bottom of page