• Sonja

Digital Content Specialist

Bijgewerkt: apr 16

NIEUW!

Organisatie

Dit bureau werkt met hun klant al 40 jaar op het allerhoogste niveau van technologie en innovatie. Dit levert hun expertise, ervaring en inzichten op in de wereld van marketingcommunicatie en doelgroepen als de millennials. Technologie, data en creativiteit zit in hun DNA en is de drijfveer om permanent te innoveren en zo succes te behalen. Zij bouwen op data, maken het krachtig met technologie en geven het vleugels met creativiteit. Het is hun missie om de manieren waarop mensen met merken interacteren, opnieuw te definiëren.


Het team in Amsterdam èn inhouse content team op Schiphol bestaat uit ruim 50 medewerkers met elk hun specialisme. Variërend van creatie, strategie, accountmanagement tot data-analisten, developers en content- en retailspecialisten.


Wie zoeken wij?

De Digital Content Specialist die wij zoeken zorgt ervoor dat creatieve en scherpe ideeën worden omgezet in strakke pagina’s op de website van de klant.

In je rol werk je nauw samen met de rest van het content team, je stakeholders bij de klant en gebruik je de gangbare platformen voor content publishing. In de dynamische wereld van deze klant spelen we vaak in op de laatste ontwikkelingen. Ook onder die omstandigheden blijf je secuur en georganiseerd. En je bent natuurlijk trots als jouw content live staat en wordt gezien door mensen uit de hele Benelux.


Wat ga jij doen?

  • Content publiceren (je hoeft dit niet zelf te creëren). Er worden wekelijks 500 à 600 items gepubliceerd. Je krijgt het materiaal goed aangeleverd, vaak in het Engels, vanuit Global. Je coördineert de vertalingen met het vertaalbureau. En je zorgt dat het geplaatst worden op 3 sites. Gaat om marketingpagina’s en de webshop.

  • Je werkt met verschillende type Content Management Systems

  • Je beheert je eigen planning en overziet je workload

  • Je bent graag uitvoerend bezig en kan daarin lekker knallen


Wat neem jij samengevat mee?

Je hebt MBO+ niveau met enkele jaren relevante werkervaring.

Je bent handig met online tools & systemen en maakt je snel vaardig met nieuwe platformen. Ervaring met tools als AEM (Adobe Experience Manager) en Hybris is daarom een pré, maar geen must. Je bent nieuwsgierig en steekt graag je handen uit de mouwen, zodat je snel en accuraat de vraagstukken van de stakeholders kunt oppakken. Je kunt ook duidelijk grenzen aangeven en helpt en denkt mee met het team als het gaat om kwalitatief werkt te leveren. Is je werk af, dan ben jij juist degene die ook zelf op zoek gaat naar meer werk en leuke opdrachten. Je hebt een passie voor de digital world of wilt hier graag alles over leren. Je werkt gestructureerd en gedetailleerd. Verder lijkt het je leuk om deel uit te maken van een gezellig, jong team die samen werkt om de website van de klant nóg een beetje beter te maken!


Je herkent je in de volgende eigenschappen:

  • Aanpakker

  • Grenzen aan kunnen geven

  • Communicatief sterk

  • Team player, maar kan wel zelfstandig taken oppakken en uitvoeren

  • Groot oog voor detail en ziet niets over het hoofd

  • Denkt graag mee en toont initiatief

  • Administratief sterk en planner pur sang

  • Flexibel

  • Perfect Nederlandse en redelijke Engelse taalbeheersing

  • 36-40 uur per week beschikbaar

Wat hebben wij te bieden?

  • Je werkt in het inhouse content team bij de klant op kantoor op Schiphol en komt in het digitale team van ongeveer 25 mensen.

  • Informele werksfeer, gezellig team, sociaal en helpen elkaar.

  • Je kunt veel trainingen volgen en er worden kennissessies georganiseerd.

  • Secundaire arbeidsvoorwaarden: gunstige pensioenregeling, ziektekostenverzekering wordt volledig vergoed, 25 vakantiedagen.

Locatie

Amsterdam


Contactpersoon

Bel Monique voor meer informatie 06-43020410 Of mail direct je CV naar monique@postenkornet.nl

66 keer bekeken