• Sonja

Customer Journey Specialist - Amsterdam

Bijgewerkt op: 20 jun.


Dit bedrijf is een krachtig, wereldwijd netwerk dat de meest getalenteerde en ervaren specialisten verbindt met zowel hedendaagse als pionierende projecten. Met 100+ kantoren en meer dan 12.000 specialisten wereldwijd, leveren zij flexibele personeelsoplossingen die mondiale projecten transformeren.

In alles wat zij doen volgen zij hun gevoel voor ondernemerschap en hun resultaatgerichte aanpak. Maar het zijn de mensen die hun organisatie uniek maken. Hun motivatie, passie en flinke dosis energie vormen het geheim van hun succes.

Wie zoeken wij?

Heb jij ervaring in het analyseren van klant-, medewerker- en kandidaat reizen, het bepalen van de momenten van de waarheid, het ontwikkelen van wow proposities, het leiden van projecten en werk je graag samen? Ben je ook nog analytisch en communicatief en heb je een relevante HBO/WO opleiding dan zijn wij op zoek naar jou.


Wat ga je doen?

  • Analyseren van klant-, kandidaat- en medewerkers reizen, zowel on- als offline;

  • Bepalen van de belangrijkste touchpoints in de journeys;

  • Meten van emotionele beleving van touchpoints (bijv. met NPS score);

  • Ontwikkelen van verbeterproposities van relevante touchpoints , bijv. :

o het ontwikkelen van een onboarding app voor medewerkers

o verbeteren van de ontvangst van kandidaten

o verbeteren van de beleving van inzetbare specialisten die niet op een opdracht zitten

o verbeteren loyalty/retentie van medewerkers/specialisten in het algemeen

  • Rapporteren over resultaten van de verbeterproposities;

  • Afstemming met de belangrijkste stakeholders zoals HR, Legal, specialisten, business en administratie.

Wat neem je mee?

  • Hbo-werk- en -denkniveau; bij voorkeur een marketing- of communicatie achtergrond;

  • Minimaal 5 jaar marketing ervaring en minimaal 2 jaar relevante ervaring als Journey Specialist;

  • Je kan werken onder druk en bent flexibel: soms doorkruist een ad hoc opdracht je plannen voor de dag;

  • Je hebt ervaring met het werken met verschillende stakeholders, projectmanagement en bent communicatief vaardig.

Zij bieden

  • Werken in een leuk ambitieus team met veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën;

  • Flexibel werken: ze werken drie dagen vanaf kantoor in Amsterdam, de andere dagen werk je vanuit huis;

  • Een aantrekkelijk salaris met doorgroeimogelijkheden;

  • Een mogelijkheid om vakantiedagen bij te kopen (tot 14 dagen extra);

  • Mogelijkheden om je te blijven ontwikkelen; (via erkende opleidingen, kennissessies en workshops);

  • Korting op verzekeringspremies en een voordelige pensioenregeling;

  • Voordeel op theater- en bioscoopbezoek, én op je sportschoolabonnement.

Locatie

Amsterdam


Contactpersoon

Bel Monique voor meer informatie 06-43020410 Of mail direct je CV naar monique@postenkornet.nl

160 weergaven