top of page
Sonja

Creatief Team voor een experience-driven communicatiebureau

INGEVULD!!

Dit bureau verbindt mensen en merken. For real. De wereld verandert. Snel. Toch blijft de essentie van goede communicatie altijd dezelfde. Eén kernprincipe staat als een paal boven water: mensen willen zich verbonden voelen. Dit bureau helpt merken te verbinden met mensen en duurzame, betekenisvolle banden te creëren. Met impact. For real. Zij omarmen de kracht van empathie. Voor hen is empathie veel meer dan een ‘buzzword’. Het is onderdeel van hun DNA. Zij gebruiken empathie om impactvolle campagnes te creëren. Zij creëren experience-driven communicatie Herinner je jouw eerste kus? Precies. Dat is wat zij experience-driven noemen. Authentieke en creatieve communicatie die alles durft te mengen: live, social en digital, content en media over alle touchpoints heen. Zij zijn één. Ze zijn er trots op dat ze voor A-brands mogen werken in zeer uiteenlopende sectoren, inclusief de non-profit en de overheid. Hun team van +90 collega's bundelt in Amsterdam, Antwerpen, Brussel, Parijs en Düsseldorf al haar talent.


Wie zoeken wij?

We zoeken een Creatief Team (medior) met de verbeelding van een out-of-the-box Art Director en de scherpe pen van een Copywriter. Jullie worden onderdeel van een jong en groeiend team in Amsterdam, dat samenwerkt aan experience-driven communicatie concepten. Ook werken jullie regelmatig samen met collega’s in Brussel, Antwerpen, Parijs en Düsseldorf. Dit bureau in Amsterdam werkt voor Nederlandse en Internationale merken als Randstad, Google, Adobe en bol.com. De meest uiteenlopende opdrachten vragen jullie frisse, creatieve blik en out-of-the-box perspectief; van experiential concept tot online campagne en van video tot merkactivatie. Jullie werken samen met de Creative Director, strategen, content makers en creatief producenten aan krachtige en unieke concepten. Onderbouwd met een scherp geschreven rationale die naadloos aansluit op de strategische inzichten en prikkelende visuele vertalingen. Jullie denken in concepten, formats, content en ervaringen die mensen in beweging zetten en buzz genereren. Van kitchen review tot uitgewerkt plan: jullie zijn in de lead en begeleiden designers bij de visuele doorvertaling en in hun craft… Kortom: jullie maken én bewaken het concept van A tot Z.


Wat gaan jullie doen?

Wat zijn jullie taken?

  • Jullie werken zelfstandig en autonoom op jullie eigen projecten.

  • Jullie denken conceptueel en werken tegelijkertijd vanuit strategische inzichten.

  • Jullie schakelen met ontwerpers en andere creatief (producenten).

  • Jullie creëren concepten met oog voor design, detail en craftsmanship.

  • Jullie presenteren jullie ideeën en visuele richting aan opdrachtgevers en (interne) stakeholders.

  • Jullie delen inspiratie in de Creative Weekly met het hele creatieve team.

  • Jullie zijn altijd bezig met het volgen van de laatste (social) trends en ontwikkelingen.

  • Jullie brengen ideeën visueel tot leven, van zowel ‘big ideas’ tot kleine content formats.

Wat vragen we aan jullie?

Wie zijn jullie als professional?

  • 7+ jaar ervaring als Creatief Team bij een creatief bureau of als freelancer team voor merken en bureaus. En ervaring met B2B en B2C concepten.

  • Een portfolio met sterke creatieve campagnes en experiential werk (experiences, brand activation, events etc.)

  • Jullie streven altijd naar ‘creative excellence’ en kiezen voor innovatie binnen jullie concepten.

  • Jullie zijn proactief, nemen initiatief, zijn ondernemend en pakken kansen!

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (spreken en schrijven) vloeiend in Nederlands en Engels.

  • Beschikbaar voor 32 tot 40 uur.

  • Jullie kunnen werken met deadlines en binnen projectstructuren.

  • Lekker veel energie! Jullie zijn echte teamplayers en dragen bij aan een positieve teamspirit en cultuur.

  • Creatieve awards staan op jullie radar

Wie zijn jullie als mens?

  • Jullie zijn empathisch van aard en zien altijd de mens eerst, pas daarna de professional.

  • Jullie vinden het leuk om jezelf te verbinden met iedereen binnen het 20-koppige team en goede connecties op te bouwen.

  • Jullie hebben een flinke dosis humor en houden ervan om af en toe lekker te ‘ouwehoeren’ met anderen.

  • Jullie zijn vooral lekker jezelf, meer heb je niet nodig!

Wat hebben zij te bieden?

  • Toffe merken als klanten om voor te werken, zoals bol.com, Google en Randstad.

  • Een cultuur die gebouwd is op vrijheid, plezier, verbinding en empathie.

  • De ruimte om te ondernemen en jezelf te ontwikkelen.

  • Internationale samenwerking met creatives en klanten uit andere landen.

  • Een ADCN-membership.

  • Hybride werken.

  • Een werkomgeving met internationale groeiambitie en daarmee doorgroeimogelijkheden

  • De mogelijkheid om een ‘Positive Impact’ in de wereld te maken met het behalen van een B Corp certificering

  • Een gezonde huisgemaakte lunch (voornamelijk vegetarisch).

  • Een mooi kantoor middenin de Pijp, inclusief jukebox en pingpongtafel.

  • Het allergezelligste team met collega’s in 4 verschillende landen.

  • Regelmatige borrels, feestjes en uitjes met het team.

  • Bijscholing en groeimogelijkheden

Locatie

Amsterdam


Contactpersoon

Bel Monique voor meer informatie 06-43020410

Of mail direct je CV naar monique@postenkornet.nl

109 weergaven

Comentarios


bottom of page