• Monique

Community & Event manager - CMOtalk Amsterdam

Bijgewerkt op: 12 mei

INGEVULD !!

CMOtalk is onderdeel van reclame en activatie bureau Energize. Vanuit hun kantoor aan de Amsterdamse Schinkel werken ze met een team van 17 talenten voor o.a. PLUS, KWF, Koninklijke Verkade en AutoTrack.


CMOtalk, ontstaan in 2015 als een podcastserie, biedt maandelijks inspiratie voor marketing- en communicatieprofessionals in Nederland. Deze bekroonde podcast biedt een podium voor Chief Marketing Officers van toonaangevende Nederlandse bedrijven die het verschil maken. Bekende merken zoals het oer-Hollandse HEMA, Nespresso, Unilever, Ahold-Delhaize tot aan Koninklijke Grolsch; ze waren allemaal te gast in de show. Mede door het succes van de podcast is CMOtalk uitgegroeid tot een hechte community van 250 topmarketeers, waarvoor we jaarlijks meerdere exclusieve events organiseren. Van een exclusief diner in de Eregalerij van het Rijksmuseum, Roundtables tot een CMO-inspiratiereis naar London. Met onze events willen we de members van de CMO-community inspireren, verbinden en motiveren om ervaringen te delen.

Wie zoeken wij? Voor CMOtalk zijn we op zoek naar een Community & Event Manager om het team te

komen versterken. Lijkt het jou geweldig om een netwerk van top marketeers en CMO's te onderhouden? Om jaarlijks meerdere hoogwaardige evenementen te organiseren? Dit is je kans… want zij zoeken een Community & Event manager voor CMOtalk. Het meest kwalitatieve CMO-netwerk van Nederland.

Wat ga je doen?

Als de Community & Event Manager word jij het eerste gezicht naar hun members.

Je zorgt voor professionele communicatie over alle activiteiten en je bent verantwoordelijk voor het organiseren van deze hoogwaardige events.


Kerntaken Community

  • Redactie & onderhoud het CMOtalk member platform en publieke site

  • Opmaak en verzending van CMOtalk nieuwsbrieven

  • Afstemming podcast content met de (media)partners

  • Beheer podcast publicatiekalender en members CRM-systeem

  • Beheren sociale kanalen van CMOtalk

  • Planning en coördinatie van podcast interviews met gasten en de geluidsstudio


Kerntaken Event

  • Beheren eventkalender

  • Coördinatie van het registratieproces inclusief verzending van eDMs uitnodigingen

  • Opstellen begrotingen en afspraken met de partners

  • Opstellen planningen, draaiboeken en briefings voor leveranciers (o.a. locaties, cateraars, stylisten, techniek, registraties)

  • Aanspreekpunt op de events voor partners, leveranciers en gasten

  • Selectie van en contact met locaties, AV-studio’s

  • Het maken en beheren van budgetoverzichten


Leidinggevende en verantwoordelijkheid

  • Als Community & Event Manager schakel je dagelijks met de account- en creatieve afdeling van het samenwerkende merkactivatiebureau Energize en rapporteer je rechtstreeks aan de Managing Director.


Wat neem jij samengevat mee?

  • Een afgeronde HBO of WO opleiding marketing, communicatie of hospitality

  • Circa 5 jaar ervaring bij een event-, communicatie- of productiebureau

  • Aantoonbare kennis van interactieve marketing en communicatie

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

  • Uitstekende officevaardigheden, met nadruk op PowerPoint/Keynote en Excel

  • Goede communicatieve vaardigheden

  • Betrouwbaar, professioneel en enthousiast


Wat hebben zij te bieden?

  • Een sfeervolle en informele werkomgeving;

  • Compleet verzorgde (en gezonde) lunches, met op vrijdag een vers visje;

  • Gezellige team uitjes;

  • Eigen budget voor je persoonlijke ontwikkeling;

  • Competitief salaris, 25 vakantiedagen en een goede pensioenregeling;

  • Een mooie positie in het hechte en gedreven team van 17 collega’s;

  • En met de office doggie Lola kun je altijd een rondje lopen of een balletje gooien.

Locatie

Amsterdam


Contactpersoon

Bel Monique voor meer informatie 06-43020410

Of mail direct je CV naar monique@postenkornet.nl

530 weergaven