2 KANDIDATEN GEPLAATST!
Bij dit branding- en activatiebureau komen campagnes, inhoud, gesprekken en ervaringen allemaal voort uit één groot idee. Dit is hoe merken echt tot leven komen, met een hart en een beat. Merken schakelen dit bureau in voor een volledig geïntegreerde aanpak, maar kunnen er ook voor kiezen om rechtstreeks samen te werken met een of meer gespecialiseerde labels binnen het bureau.
Wie zoeken wij?
Zo’n echte assertieve door-de-wol-geverfde Accountmanager: secuur en oplossingsgericht. Oplossen dus. Alles. Je kunt heel goed prioriteiten stellen, scheidt makkelijk hoofd- en bijzaken. Bent en voelt je eigenaar van je projecten. De klant moet bij jou een hoog serviceniveau ervaren. En dat kan jij want je stelt je dienstverlenend maar ook zakelijk op. Je zegt wat je doet en doet wat je zegt, zorgvuldig, nauwgezet.
Je ben een goede gesprekspartner ook voor productie en traffic. Hulpvaardig en collegiaal. Snel, goed communicerend, niet lullen maar poetsen. Geen 9 tot 5. We hebben echt geen overwerk cultuur maar als er iets gedaan moet worden buiten je werktijd regel het!
Wat ga je doen?
Tijdig signaleren, vooruitdenken en doen, initiatief, overleggen, voorkomen.
Werkprocessen en procedures op een klantgerichte en kosteneffectieve manier afstemmen.
Je presenteert (ongevraagd)– concrete en realistische – ideeën en oplossingen.
Initiëren, ontwikkelen en laten uitvoeren van geïntegreerde communicatie-adviezen.
Behalen van inkomensdoelstellingen toegewezen klantenpakket.
Voorwaarden scheppen om creatie zo optimaal mogelijk te laten aansluiten op briefings.
Opstellen van periodieke budget forecast en realiseren daarvan.
Bewaking van het totaalbudget van cliënt dat toevertrouwd is aan het bureau.
Treedt in overleg met AD of CSD wanneer de klant minder budget heeft dan nodig.
Goed kunnen plannen en budgetten bewaken. Overzicht. Weten wat er speelt.
Op tijd problemen zien en op tijd overleggen met accountdirector/MT.
Je praat open en tijdig met klanten over geld en verdedigt budgetten.
Leiding geven aan en motiveren van toegewezen accountgroep (indien dit het geval is – niet iedere AM heeft iemand “onder/naast” zich)
Wat vragen we aan jou?
Leeftijd vinden we niet zo belangrijk. Wel genoeg ervaring bij reclamebureau(s)!
Naast alle genoemde ervaring zoals omschreven in wie we zoeken, is het vooral belangrijk dat je zowel online als offline kennis hebt. Traditioneel is dus net zo belangrijk als online. En je bent op de hoogte van wat er speelt in het vak. Het liefst fulltime, 32 uur is minimaal.
Je hebt vooral lol in je werk!
Wat hebben zij te bieden?
Salaris hangt af van ervaring maar we zoeken dus wel echt iemand die zijn mannetje staat.
Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
Leuke collega’s waar je veel van kunt leren
Mooi klantenpakket
Ze organiseren regelmatig events
Locatie
Amsterdam
Contactpersoon
Bel Sonja voor meer informatie 06-55365499 Of mail direct je CV naar sonja@postenkornet.nl
Comments