top of page
Sonja

Account Manager - Amsterdam

Bijgewerkt op: 16 sep.

NIEUW !!

Onze opdrachtgever is een creatief bureau. Met een specialiteit. Zij maken de sympathiekste merken van Nederland. Door consumenten te helpen. Met campagnes & activaties die altijd de doelgroep leren, inspireren of nieuwe inzichten brengen. Met uitingen geschikt voor alle kanalen. Helpful Brandstories noemen ze dat. Elke brandstory is een combinatie van creativiteit én gedegen onderzoek. Zo weten ze precies waar de doelgroep behoefte aan heeft. Helpful zijn geeft niet alleen een goed gevoel. Het werkt ook. Voor consumenten én merken. Wie goed doet, goed ontmoet.


Wie zoeken wij?

Voor dit bureau zoeken we een ondernemende en zelfstandige Account Manager met zeer goede communicatieve skills. Je bent het klankbord voor de klant en kan heel goed schakelen tussen de wensen van de klant en het creatieve team. Je bent strak op de details, maar kan ook gas geven met commercieel inzicht. 

Het liefst ben je een netwerker die snel kan schakelen, kansen ziet en in oplossingen denkt. 

Je weet hoe je klantvragen moet vertalen naar concrete actiepunten en werkzaamheden. Je bent een kei in plannen en werkt graag gestructureerd. Je functioneert als in- en externe schakel tussen opdrachtgevers en specialisten. Ook houd je het team scherp, bewaak je de wensen van de klant en als de kans zich voordoet, verkoop je nog wat extra’s.

 

Ben jij tussen de 32 tot 40 uur beschikbaar, wil/kan je hybride werken (zij werken op woensdag altijd thuis) en heb je ca. 3 – 5 jaar ervaring in de bureauwereld? 


Wat ga je doen?

Accountmanagers zijn de ruggengraat van dit bureau. De spil in het bedrijf die tussen de klanten en creatieve teams functioneren. Omdat een goede accountmanager van structuur houdt, hebben ze de werkzaamheden even op een rijtje gezet:

  • Je stelt je op als in- en externe schakel tussen opdrachtgevers en specialisten

  • Je bent het klankbord voor de klant en kan heel goed schakelen tussen de wensen van de klant en het creatieve team

  • Vertalen van de klantvraag naar concrete actiepunten en werkzaamheden

  • Projectplannen en begrotingen opstellen en deze projecten vervolgens op tijd en binnen budget opleveren

  • Tijdig signaleren van knelpunten en hier adequaat op inspelen

  • Aansturen van ontwerpers, strategen, copywriters, ontwikkelaars en externe partijen en controleren op deliverables

  • Het team scherp houden en de wensen van de klant bewaken

  • Als de kans zich voordoet, vanuit een service mindset, extra oplossingen aandragen voor de klanten.


Wat breng jij mee?

  •  Je hebt een relevante, afgeronde hbo- of wo-opleiding

  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar

  • 3 – 5 jaar ervaring in de bureauwereld

  • Ondernemend en zelfstandig, met goede communicatieve vaardigheden

  • Je bent van de details maar kan ook gas geven

  • Je vindt het leuk om klanten te adviseren, ziet kansen en denkt in oplossingen

  • Je hebt commercieel inzicht

  • Affiniteit met social media en kennis van de nieuwste ontwikkelingen

  • Een adviserend en organisatorisch talent dat gestructureerd werkt goed kan plannen

  • Proactief, zelfstandig, flexibel en een groot verantwoordelijkheidsgevoel

  • Een goed gevoel voor humor en houdt van werken in teamverband

  • Goed in Nederlands en Engels, in zowel woord als schrift

  • En je bent gewoon enthousiast en gezellig! Da’s ook heel belangrijk. 


Wat hebben zij te bieden?

  • Hybride werken;

  • Een fijn team, met mogelijkheid tot veel ownership en vrijheid

  • Veel leren door samenwerking met 2 zeer ervaren oprichters

  • Jong bedrijf op een leuke locatie in Amsterdam

  • Ze werken in een compact team met een klap energie(!)


Locatie

Amsterdam


Contactpersoon

Bel Sonja voor meer informatie 06-55365499 Of mail direct je CV naar sonja@postenkornet.nl

392 weergaven

コメント


bottom of page