• Sonja

Communicatieadviseur – Harderwijk

NIEUW!!

Zij zijn een ontwikkelend bouwbedrijf (zij bouwen niet alleen aan de toekomst maar zij ontwikkelen ook zelf) met 25 vestigingen door het hele land. Dat maakt ze best wel groot. Maar omdat ze zo verspreid zitten, zijn ze lokaal juist erg sterk. Hun lokale band zorgt dat zij heel goed weten wat er binnen een gemeente speelt. En dit helpt om de best passende oplossingen te ontwerpen en te bouwen. Zo hebben ze gave projecten waar ze enorm trots op zijn!

Op het Regio kantoor in Harderwijk ervaar je het beste van deze twee werelden. Aan de ene kant werk je voor een landelijk opererend bedrijf met aansprekende projecten en veel kennis. Aan de andere kant werk je dus lokaal gericht. De lijnen zijn kort en het is een hechte club betrokken collega’s. Echte samenwerkers, eerlijk, open en direct. De mensen zijn inventief, ondernemend en altijd op zoek naar mooie oplossingen: daar houden ze gewoon van. En hun klanten trouwens ook! Wie zoeken wij?

Wil jij je communicatie kennis en kunde verder brengen? Ben jij een adviseur die zijn/haar hand niet omdraait voor een operationele klus? Wij zoeken een nieuwe collega voor deze superleuke allround communicatiefunctie bij hun ontwikkelende bouwbedrijf.

Voelsprieten als de rode draad. Jij bent van nature nieuwsgierig. Niet alleen naar de inhoud van deze vacature, maar vooral ook naar de mensen van dit bedrijf én de wereld daaromheen. Jij wilt weten wat mensen beweegt, waar ze van wakker liggen en waar ze van dromen. En als je dat ontdekt, weet jij hoe je ze kan helpen. Dat is wat hun drijft in alles wat ze doen. En de communicatieafdeling werkt net zo. Elke dag zoeken zij naar inspiratie om nog verrassender en beter te worden en de samenwerking met en in hun vestigingen te verstevigen. Kennis van de bouwwereld is handig, maar dit vinden ze zeker niet het belangrijkst. Wat dan wel? Steeds verrassen en willen verbeteren. Jouw inzichten, ervaringen en ideeën die je misschien opdeed in een andere branche, zijn daarom ook van harte welkom!

Buiten winnen is binnen beginnen. Je vindt het belangrijk om goed op de hoogte te zijn van wat er speelt, want het is een behoorlijke brede functie. Het gaat van ‘hoe krijgen we alle neuzen binnen het bedrijf dezelfde kant op’? Tot ‘hoe vertellen we ons verhaal aan de wereld’ als toekomstgerichte bouwer en hoe kunnen wij ons nog beter profileren. Wat ga jij doen?

Benieuwd naar waar je functie uit bestaat?

Boven alles help je bij het bewaken, het voeden en het laten groeien van het ‘merk’ en het laten excelleren van de vestigingen en projectteams. Het merk zit in kleine details én grote gebaren. Jij kan hen daar perfect bij helpen, als je:

  • houdt van taal: geschreven en gesproken. Je bent dan ook een uitstekende creatieve tekstschrijver en je kan collega’s helpen om beter te schrijven en zich beter te presenteren.

  • online blindelings je weg weet. Niet alleen hoe je een Teams-meeting opzet, maar ook hoe je pakkende content maakt die goed presteert. En je weet hoe je dit monitort.

  • strategisch bent en denkt. Je draagt namelijk je steentje bij aan hun communicatiestrategie. Deze stellen ze ieder jaar samen op.

  • snapt dat adviseren iets anders is dan zeggen: ‘… het moet zo en zo.’ Je adviseert, motiveert en bent daarin overtuigend. Dat betekent dat je samen met collega’s op zoek gaat naar hoe je ze het beste kunt helpen bij verschillende communicatievraagstukken. En crisiscommunicatie hoort er soms ook bij.

  • houdt van projectmatig werken en goed met budget en planningen bent. Dus je weet hoe je een begroting opstelt en ervoor zorgt dat zij en andere partijen zich hieraan houden. En natuurlijk dat het project klaar is als het klaar moet zijn. Liefst een tikkeltje eerder nog.

  • goed zelfstandig én met andere mensen werkt. Niet alleen binnen het team, met de vestigingen en projectteams maar dus ook met externe partijen.

  • een mening hebt over deze vacaturetekst. Want jij weet precies hoe goede arbeidscommunicatie werkt, welke middelen je daarvoor gebruikt en waar je de leukste mensen vindt.

Wat neem jij samengevat mee?

  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring.

  • Je hebt een relevante HBO- of WO-diploma.

  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar.

  • Je kan snel aan de slag.

  • Je stapt met plezier in de auto of de trein om regelmatig naar Harderwijk of de andere vestigingen in van Regio Midden (Amsterdam en Utrecht) te komen.


Wat hebben zij te bieden?

Ruimte om jezelf te ontwikkelen staat bij hen voorop. Als je dit combineert met de maatschappelijke vraagstukken zoals het actuele woningtekort en de verduurzamingsopgaves, waar zij zich mee bezighouden, zie je al snel dat je bij hen mee kan werken aan mooie projecten. Daarnaast vinden zij het cruciaal dat je werkt in een veilige omgeving, zowel mentaal als fysiek.

Benieuwd naar de sfeer? Uiteraard ben je van harte welkom om de sfeer te komen proeven, want niets is zo overtuigend als een dagje meelopen.


Locatie

Harderwijk


Contactpersoon

Bel Sonja voor meer informatie 06-55365499 Of mail direct je CV naar sonja@postenkornet.nl

33 keer bekeken